Snabbguide för att ändra ditt abonnemang
Du ändrar leveransadress via “Mitt abonnemang” med knappen “Ändra leverans” i avsnittet “Ditt abonnemang”
Ändringar ska göras senast (före betalning) 12 dagar innan leverans
Om du vill välja rätter kan detta göras från “Mitt abonnemang” med knappen “Välj rätter” i avsnittet “Information”.
Se en video om hur du väljer rätter – HÄR
Val av rätter ska göras senast midnatt på betalningsdagen
Valet av rätter är exklusivt för Familiekassen.
Om du vill ändra antalet dagar eller personer kan detta göras från “Mitt abonnemang” med knappen “Ändra måltidslåda” i sektionen “Ditt abonnemang”.
Efter valet måste du slutföra betalningsprocessen och bekräfta din leveransinformation.
Om du vill ändra dina avslag kan detta göras från “Mitt abonnemang” med knappen “Ändra måltidslåda” i avsnittet “Ditt abonnemang”.
Efter valet måste du slutföra betalningsprocessen och bekräfta din leveransinformation.
Tryck på “byt betalkort” – “använd nytt betalsätt” och tryck på “ändra” så kommer en ny bild upp där du kan lägga in det nya kortet.
Vill du betala med mobilepay trycker du bredvid där det står “mobilepay”.
Om din automatiska betalning misslyckas och du betalar manuellt för sent löper du tyvärr risken att den inte levereras vid nästa leverans. Om du upplever problem med betalningen måste du kontakta kundtjänst på info@sss.dk
Om du har allmänna frågor om vårt måltidslådekoncept är du alltid välkommen att kontakta oss på info@sundtakeaway.dk eller ringa kundtjänst på 88 63 80 03.
Om du har upplevt skadade förpackningar eller saknade varor, vänligen kontakta oss på reklamation@sundtakeaway.dk , så kommer vi att undersöka det så snart som möjligt och returnera det.